Konkurs: „Ciechanowiak Bezpieczny Przez Cały Rok”
Do 15 października można nadsyłać prace plastyczne do Komendy Powiatowej Policji w Ciechanowie w związku z konkursem dla uczniów szkół podstawowych „Ciechanowiak Bezpieczny Przez Cały Rok”. Honorowy patronat nad konkursem objął Prezydent Miasta Ciechanów oraz Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Ciechanowie
Regulamin konkursu plastycznego dla uczniów szkół podstawowych „Ciechanowiak Bezpieczny Przez Cały Rok”
- Organizator konkursu:
Organizatorem konkursu jest Komenda Powiatowa Policji w Ciechanowie, Urząd Miasta Ciechanów oraz Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Ciechanowie.
- Cele konkursu:
- szerzenie wiedzy na temat zasad bezpieczeństwa we wszystkich aspektach życia;
- kształtowanie wśród dzieci i młodzieży prawidłowych postaw społecznych;
- propagowanie pozytywnych zachowań;
- rozwijanie umiejętności rozpoznawania zagrożeń i sposobów zapobiegania im;
- rozwijanie wrażliwości i zdolności artystycznych uczniów;
- inspirowanie uczniów do twórczej pracy.
- Warunki uczestnictwa:
- Konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych;
- Prace oceniane będą w jednej kategorii wiekowej: klasy IV- VII;
- Tematyka prac powinna dotyczyć dowolnie wybranego zagadnienia:
– bezpieczeństwo na drodze,
– bezpieczeństwo w miejscu zamieszkania,
– bezpieczeństwo w szkole,
– bezpieczeństwo w czasie zabaw podczas wakacji letnich,
– bezpieczeństwo w czasie zabaw podczas ferii zimowych,
– bezpieczeństwo w kontaktach z osobami obcymi,
– bezpieczeństwo podczas prac polowych,
– bezpieczeństwo w sieci,
– bezpieczeństwo osób starszych.
- Technika pracy: prace konkursowe należy wykonać w dowolnej technice plastycznej;
- Format pracy: A4, A3;
- Każda praca powinna zawierać następujące informacje:
– imię i nazwisko autora, wiek oraz klasa;
– imię i nazwisko nauczyciela- opiekuna;
– nazwa, adres, mail oraz nr telefonu szkoły;
– pisemną zgodę rodzica (opiekuna) na przetwarzanie danych osobowych (wystawienie pracy, publikacja na kartach kalendarza oraz na stronie internetowej organizatorów).
- Miejsce przekazywania lub nadsyłania prac:
Komenda Powiatowa Policji w Ciechanowie
ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25
06-400 Ciechanów
- Termin:
Konkurs rozpoczyna się w dniu 10 września 2017r.
Prace można nadsyłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) lub przekazywać osobiście do sekretariatu Komendy Powiatowej Policji w Ciechanowie ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25 do dnia 15 października 2017r. z dopiskiem KONKURS.
- Ocena prac:
Prace oceniać będzie 5- osobowa komisja konkursowa, której skład ustalą organizatorzy konkursu.
Komisja oceniać będzie zgodność z tematem, ciekawy pomysł oraz estetykę wykonania.
- Nagrody:
Przewidzianych jest trzynaście równorzędnych nagród rzeczowych.
- Uwagi dodatkowe:
Organizator konkursu zawiadomi nagrodzonych uczestników o terminie wręczenia nagród.
Prace powinni zostać wykonane indywidualnie, wyrażać własną inwencję artystyczną autora oraz nie mogą być powieleniem istniejących projektów plastycznych i artystycznych.
Każda szkoła może nadesłać dowolną ilość prac konkursowych.
Pytania kierować do Zespołu Profilaktyki Społecznej, Nieletnich i Patologii
tel. 23 673 12 40, 23 673 12 80
Źródło: KPP w Ciechanowie