Zmiana funkcjonowania urzędu w gminie Regimin
Komunikat gminy Regimin w sprawie zmiany funkcjonowania urzędu:
„W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną na terenie kraju oraz związaną z tym koniecznością przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, Wójt Gminy Regimin informuje, że od 29 marca 2021r. do odwołania w Urzędzie Gminy w Regiminie oraz Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Regiminie, nie będzie odbywać się bezpośrednia obsługa interesantów. Rekomendowany sposób załatwiania spraw:
- Poczta tradycyjna: Urząd Gminy w Regiminie
ul. Adama Rzewuskiego 19
06- 461 Regimin
- Poczta elektroniczna: ug@regimin.pl lub ePUAP: /1402082/skrytka
- Telefonicznie: (23) 681 17 56
Na parterze w budynku Urzędu Gminy dyżuruje pracownik, u którego będzie można złożyć dokumenty.
Kasa Urzędu czynna w godzinach 8:00-15:30
Należności z tytułu podatków i opłat:
89 8213 0008 2001 0010 0306 0001 Bank Spółdzielczy w Ciechanowie
Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
06 8213 0008 2001 0010 0306 0040 Bank Spółdzielczy w Ciechanowie„